MAJLIS PERSANDINGAN RAHIM & BALQIS

April 8, 2010 at 1:13 pm | Posted in Wedding | 10 Comments

Bismillahirramanirrahim…kali ni aku nak kongsi gambar-gambar disekitar majlis perkahwinan rahim & balqis ni. Hari istimewa ini dimeriahkan lagi dengan kehadiran rakan-rakan dari UPM yang datang dengan sebuah bas + 10 buah kereta…cukup meriah. Majlis diadakan di Sungai Tiram, Johor. Korang layan dulu gambar ni ek…

notakaki : lepas lawan bayern semalam, aku dapat satu sms…”saya perlukan awak untuk ganti tempat rooney… ” sms dari pak alex rupenye…aku dalam dilema…haishhhh

Khairul Hafiz Mohammad a.k.a Cot
Photographer
Email : khaihafiz@gmail.com
Tel : 012 9486247
Blog : https://cotscreative.wordpress.com

Advertisements

10 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. chantekk~~
    suke gamba last~

    p/s : xd keje alex nk suh ko ganti rooney~ heheh~ =PP

    • tq dila…
      hahha…
      t’kejut gk aku smlm bile dpt msg tu 😛

  2. i lyke gamba yg last tuh~
    well done!
    😀

    notakaki xleyh bla~ hahahah~

  3. tq suly…
    aku kne blja lg ni nk bg gmbr cntik..
    hahhaa…
    mode tgh sedih wei 😛

  4. Salam cot.
    gmbr 1st ak tgk mcm gmbr make ank patung je. hehehe..
    gmbr no 5 tu gmbr calon² ke cot?? ape lg, pilih² jgn xpilih. hehehe..
    notakaki – pergh.. sure teror main bola ni cot smpai pak alex pun msg cm tu… ape lg, peluang yg ada jgn dilepaskan.. hehee.. =)

    • wslm din..
      hahaha..calon ramai din tapi semua hak org..
      kekekke…
      aku xterer la main bola…
      bese² je..
      kekekkekek

  5. encik cot!gmbr2 sungguh menarik!keep up d good work.nti aku kawen ambik gmbr aku plk.haha.

    • hhahhaha..
      tq…
      sjk bile plk mg panda b’blog ni…
      kekekkee….
      mg lmbt lg kawen…
      abiskn bljo dulu 😛

      • haha.
        biorle.
        aku bosan,bt ler blog.haha.

  6. UMPH sekali~ mantap r~!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

%d bloggers like this: