MAJLIS KONVOKESYEN SITI & AISYAH

August 24, 2009 at 2:32 pm | Posted in Event | 11 Comments

Bismillahirramanirrahim…Alhamdulillah…setelah melalui 2 minggu yang sangat² sibuk, akhirnya dapat juga aku update blog. Hari ini dah masuk hari ketiga kita berpuasa, moga kalian berjaya meneruskan ibadat ini dgn sempurna. Oklah, kali ni aku nk share tentang gambar konvo pulak. Kali ni aku diamanahkan oleh siti untuk merakamkan detik² indah beliau konvo.

Nak dijadikan cerita, pada hari kejadian hujan ditambah dengan ribut telah melanda upm dan kawasan sekitarnya. Kesian pulak aku tengok para peniaga pada hari tu. Yela habis semua kanopi diterbangkan angin. Lagi bertambah kasihan adalah para graduan yang bergraduat pada sesi tersebut kerana tak dapat menyambut kegembiraan konvo bersama rakan² dan sanak saudara diluar dewan. maklumlah..hujan lebat…

Maka dengan itu, sesi photoshoot ini juga terpaksa ditunda ke hari lain. 2-3 hari jugaklah mencari hari yang sesuai untuk shoot, tapi asyik hujan je…huhu…akhirnya pada 12/8 berjaya jugak sesi photoshoot ni dijalankan. itu pun dijalankan selepas hujan berhenti. Nak tak nak, sesi ni terpaksa dilakukan sebab tarikh pemulangan jubah dah dekat…kalau xde jubah, macam mana nak shoot konvo..hehehehe…korang layan dulu gambar² ni…

Aku bernasib baik pada hari tu. Nak tau kenapa?…sebabnye pada masa tu ade lembu-lembu berkeliaran sedang meragut rumput di kwsn pokok ni…selama ni agak susah lembu-lembu ni nk main2 kt pokok tu..bile ade lembu ni, moment jadi best skitlah..hahahaha. Hajat dihati nak bwk siti dgn aisyah ni naik ke pokok tu, tapi mereka berdua takut sebab jubah kaler merah..baru je nak gerak ke arah pokok tu, ade 2 3 ekor lembu pandang semacam je…kekekke…xnak tanggung risiko dikejar lembu, so kitorang shoot dari jauh jelah…hahaha…ade banyak gambar yg aku shoot, tapi atas permintaan empunya diri, aku kongsi yang ni jelah..hehe…

nota kaki : selamat berpuasa kpd umat islam seluruh dunia…

11 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. mmg best pon ade lembu2 tu…ape org kate..ade moment..
    kui3..(tiru ayat ko sebenanye)
    lawa~

    • hahahha..
      ade² je mu dila..
      tq

  2. ko mmg lah cot..bkn nak ajak aku pg pun..lau ko ajak ni, sure aku dtg ni..hihi

    • ala kerul..
      ni shoot bese2 je r..
      segan plk nk ajk ko..
      kekkekekeke

  3. slm cots,
    Waaaaa mentang2 staff upm, senang2 je nak pi tempat tu,huhu..jelesnya aku!!hahahaha..makin mantap gambar ko cots..anglepun dah dasat2 ni,hehe..ni pakai D80 ke D200,hehe..WB ko kena jaga2 skit cots, dah kemerah2an tu,hihi..selamat berpuasa cot ye..

    • wslm caii…
      ala ni projek xrancang pn..
      lps hujan brenti trus aku pg..
      hehe..
      aku gune D80 laa..
      D200 tu bos aku punye…
      pape pun tenkiu sifoo…
      ade plan baik nanti aku bgtaw..
      hehehhe

  4. Eh lupa, betul kata kerul, kalau ko ajak akupun aku turun cots,hahahaha..

  5. Dengar pantun aku..

    “ko pakai vivid colour ke? Selamat berpuasa..”

    • perghhh nanba..
      siap pantun..
      hahha..
      meh aku cube beli ye pantun ko…

      “aku pakai custom la…slmt b’puasa la…”

      kekekekkekek

  6. bakpe masa aku konvo dulu mu dok ambik gambo…sedih aku

    • yanie,
      doh mg dok panggil aku..
      ce panggil..
      konpem aku g abik 😛


Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

