MAJLIS PERKAHWINAN JUNAINAH & RIZWAN

August 10, 2009 at 10:42 am | Posted in Wedding | 10 Comments

Bismillahirramanirrahim…hujung minggu yang padat dengan segala macam hal. konvo rakan² lah, kenduri kawen lah, member² berkampung dirumah aku lah, pesta floria lah dan macam² lagi…hahaha…lps ni aku update satu persatu k..untuk entry kali ni, aku nak ceritakan tentang majlis perkahwinan sahabt baik aku masa same2 belajar kt upm dulu. ..

Junainah @  jun adlh seorang budak yang super duper aktif…wakakaka..yela mase kt kolej ni segala sejenis sukan dia main. hoki, futsal, bola baling, ragbi sentuh, sofbol & mcm² lagi lah…semua dia main…tapi bola jaring je dia tak main sbb??…dia ni jenis ganas…so ape barang wanita ganas main bola jaring…kekekkekekeke…lagi satu dia ni la yang sama² belajar ambil gambar masa kt kolej…masa² gune kamera compact sony 3.2 megapixel untuk shoot segala event kolej dan sukan interkolej. ..hahaha…

Dan pada hari jumaat yang lalu, dia telah selamat diijabkabulkan dgn lelaki pilihan hati iaitu rizwan @ wan. Majlis persandingan diadakan pada keesokan harinya di Larkin, Johor. Aku bukan lah OP majlis ni. so x banyak gambar yang aku shoot, tapi adela skit gambar untuk tatapan korang…aku banyak makan je kt sane..hahahha…kepada budak² k5 @ upm yang admirer kt si jun selame ni..simpan jela niat korang ek. Dulu mmg dia ni ganas, perangai macam lelaki..tapi bila dia pkai baju pengantin, korang nilai sendiri la ek…mwahahha….kpd jun & wan, moga berbahagia ke anak cucu… so enjoy the pics….

nota kaki : selamat terbang ke uk ek jun & wan…

10 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Perrghh cun cots..:) weh, bila masa ko gi johor nih? tak ajakpun?hahaha..aku tak sempat nak pi pesta flora tu lah,huhu..byk gila kerja weekend ni,huhu..

    cots, kalau dapat tengok gambar full baju dia mesti lagi best,hehee..:) sbb aku tengko unik gak baju dia tu..emm, akupun ada member pompuan aktif camtu gak tau,hehe.

    • hehe..thanks cai…
      aku pg sabtu baru ni..
      ptg tu trus blk upm…
      yg full ade..nanti aku upload kt facebook yek..
      yeke caii…
      kdg2 best jgk ade mber mcm ni..
      sbb dia jnis lasak..hahahha

  2. Huhuhu tul ker nie kak jun? Cam 360 darjah transformation >_< Tp nice shooting!

    • pa’an..
      kenape???
      xcaye ek…
      hahahhahhaa
      thanks pa’an..

  3. tingginya kerusi dia chot.. macam moqh punye kerusi pelamin gak.

    • ha’ah…
      rasenye geng2 johor suke stail krusi mcm ni kot..
      hahahha…
      wei xde plan ke b4 pose ni…

  4. cantek la kaler merah putih cmni… hehe..
    gmbr lg la cantek..

    • thanks ci pingu singgah cni…
      koleksi kt umiziephoto pn cun2..
      nice..

  5. akhirnye bejaye jugak aku viwe gmbr ni..hehe
    btw,len muke kak jun..tp still cun n meletss..
    caya la..slmt pengantin br pengantin n thniah jgk kt phot0g nye..hihi~

    • hahaha..
      mmg cun pn dila..
      aku pn t’kjut tgk jun jd pompuan..
      kekkekekekke..
      tq dila..


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

