MAJLIS PERTUNANGAN MARENA & ZUL

June 23, 2009 at 11:45 am | Posted in Engagement | 20 Comments

Bismillahirramanirrahim…entry kali ni aku nak update tentang majlis pertunangan Marena & Zul yang berlangsung di Presint 11, Putrajaya.  OP untuk malis ni adalah sahabat aku iaitu acaii. Aku pegi menyibuk je..hahhaha…Marena ni sempoi orangnye walaupun pada mulanya agak malu²…tapi bile  ramai kawan-kawan dia datang, terus jadi ok…korang layan la gambar² ni dulu ek…adios…

nota kaki : mate ikan mmg besttttt….kekekekeke

20 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. hi cot 🙂
    saya junior acaii :p kawan marena, yg btunang last week.

    amboi..snap gmba smpi masuk toilet :p apa pun, gmba marena cantikk!! hasil kerja tangan awak & acaii 🙂

    • hi, ni falin kan…
      thanks singgah sini..
      masuk toilet² sbb nak cari angle yang lain n nak hasilkan gambar yang cantik tp xkn nmpk toilet lah….
      hahahahhahaha…
      ape pun thanks…
      dgr citer minggu ni kawen kan…gudluck.. 😀

      • iya..insyaAllah..jmput dtg, dtg dgn acaii ke, peveyhack ke :p

        err..hbs dh kecoh kt cni psl masuk toilet tu :p sorrrryyyyyy..hehehe :p ni yg bagus photog ni. sbb kreatif 🙂

  2. wah dah main mata ikan skrg.

    • member aku punye lah lehe..
      tp memang best..
      kekekkeke

  3. salam cot

    thanks yerr.. wah falin ckp sampai masuk toilet sbb nak snap pic ari tu…apa pun thanks byk2…sorry la klu ada apa kekurangan yerr…

    • wslm marena…
      lor..falin bgtau ker…
      hahahhaha..
      saje je² nk try angle lain…
      mmg best kerjasama dgn marena..
      n thanks untuk makanan tu…
      mmg sedap..hehe

      • sama2 alaa simple jer makanan tu…
        apa pun marena pun suka kerjasama ngan acai n cot…
        harap2 cot sukses la dlm bidang nie..

      • hahaha…
        thanks marena…
        kawen t jgn lupe jemput yek..
        ahaks…

  4. masuk toilet..
    waaa..gigih2..
    keep up da gud work..thumbs up!!!
    comey gambar =)

    • thanks dila…
      jgn kecoh dh la psl aku msuk toilet ni..
      kekekkekeke

  5. waaa, terbaikk cots..:)
    thanks sudi teman aku aritu..makin maju nampaknya ko sekarang,hehe..
    ada masa nanti aku ajak lagi cots..:)

    • wkakakakkaka…
      mmg xslh org aku berguru…
      kekekkee…
      orait caii..
      ape2 hal sms..
      thanks bro..

  6. k cot nti klu ada jodoh insyaallah marena ajaknyerr…
    jgn x dtg plak nti………hehehehh

  7. Pergh sampai masuk toilet? Oit angle per ko amek? Kikiki~

    • cisssss…
      adela..
      mane bleh bgtaw ko..
      hahaha

  8. ada improvement tp byk lagi kena perbaiki terutama bhgn angle2..
    byk lagi kena belajar part mana patut masuk body full mana patut nampak separuh..papehal cantik nice one..

    • thanks aro…kwn2 mcm ko yg aku perlukan untuk lebih improve lg ttg fotografi ni…

  9. patut arrrr

    cot dgn acai!!!

    • salam bro…
      aku ikut acaii je..
      hahaha


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

