MAJLIS PERSANDINGAN & OUTDOOR DR. NIFERITI & DR. HAKIMI

June 15, 2009 at 12:14 pm | Posted in Wedding | 24 Comments

Setelah seminggu bercuti merehatkan diri dari kerja² opis, maka hari ini aku kembali ke kantor….keje pun dah menimbun  kt cni..tapi aku smpt lagi untuk update blog ni..mwahahahha…juz nk share sedikit gambar dari aku yang masih lagi baru dlm bidang ni…Majlis Persandingan Dr. Titi & Dr. Kimi serta gambar outdoor skali…sepertimana entry sblm ni, OP untuk mjlis ni adlh sahabat aku iaitu nanba. kredit untuk beliau krn sudi ajk aku folow..heheh..korang layan la gmbr2 ni dulu ek…adiosss!!!

nota kaki : minggu ni ke melaka lagi..haha

24 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. perrghhh, terbaik cots..:) memang cepat betul ko maju nih..bagus2..semoga pasni terus hasilkan gambar2 best lagik!! chaiyok2!!

    • cai, aku bru je b’mula. p’jlnn masih jauh….hahhahaha..
      tp aku masih jeles tgk gmbr2 ko cai..
      kekkekkekeke…
      thanks atas doa2 bro…

  2. lawa2..
    nnt bley jd op untuk bdk2 k5 =p
    tuan punye tanah bile lg?
    hhahahaha

    • thanks sis…
      kalu la bdk2 k5 nk sy kan…
      kekkekke..

      sy pnye lmbt lg..
      mwahahhahaha

  3. memg terbaik!..(phm2 j la puji2 ni eh..t diskaun 70% k..)
    heh3..

    • thanks…
      70%???..
      hrmmmmm

  4. book siap2 la..haha =))
    well done~~

    • dila, book awl2???..
      dh ade calon ker..
      kekkekekke

  5. mmg cantik…wlopun dah tgk byk kali x puas nak tgk lg..
    haha…t bley lah g shoot kat sbh lak erk..hahahaha =P

    • ima, thanks…
      moga berkat kate2 tu dpt sy terbang ke sabah…
      hehehe

  6. gud job..smakin hari ada peningkatan..bagus!!

    • thanks kerul..
      ni pn adlh hasil bljar drp kwn² mcm ko…
      ko pn dh join geng² mate ikan ker…
      kekekkekkeke

  7. cayalah cot.. gambar ko lg cantik dr aku… thanks byk2 sbb tag ngn aku haritu..byk bantu aku gak.

    • alaaa gambar ko lg cun r..
      aku yg kne trima ksih kt ko sbb bg aku tag..
      ko yg bg pluang kt aku u shoot,
      so aku xlpskn pluang2..
      hehehhehe..
      jgn la serik nk ajk aku lg pasni..
      kekekkekkee

  8. xde hal cot..ada lagi lepas ni, bisa diatur.

    • orait…
      thanks bro..

  9. salam cot.. thanx sbb singgah blog aku yg x seberapa..

    • wslm…
      gambar² ko cantik..
      haha

  10. nice..
    nnti aja cmne nk amik gmbr orang dgn awan skali cot.huhu

    • insyaALLAH…
      kite same² blja lehe..

  11. hellemmeeekkk.. Job dari inam tu kira jadik ar bai ye? waa… boleh angkat Honda civic ar pasnih.. kekeke

    • wakakakkaa…
      yang tu xtaw la..
      kalu ade rezki ade r…
      cisss..
      siot je honda civic..
      kekkeke

  12. aku tgk kek kat atas tuh mmbuatkan aku rasa nak makan kek je pagi2 nih.. kambeng tul la.. nak kena cari kek la plak…

    • lu mmg igt makanan je kan..
      ciss sungguh…


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

