MASJID KRISTAL, TERENGGANU

May 8, 2009 at 2:51 pm | Posted in Natural | 4 Comments

Salam Harmoni buat pembaca blog aku…pada minggu lepas aku berkesempatan untuk balik kampung. Yelah, dh cuti 1 mei kan..so, aku sambung cuti sampai isnin..hahhahaha…bukan senang nak ade peluang macam ni kan…4 hari dikampung aku gunakan sebaiknye..dalam kepala aku dah ade target untuk shoot kat mane…ikutkan plan banyak tempat nak shoot, tapi tengok keadaan lah…bile dah ade kat kampung ni, banyak je hal yang datang…mak ajak pegi pasar lah, adik nak beli kasut sekolah lah…macam2…ni bukan rungutan, juz sbgai satu peringatan kepada diri sendiri & rakan2…kita sebagai anak janganlah sekali2 ingkar pada arahan mak @ ayah…ingat, siapa kita ni, dari mana asal kita..tanpa mereka siapalah kita kan….

ok lah, untuk edisi pertama jalan2 di terengganu ni aku nak kongsi gambar Masjid yang paling tersohor kat terengganu sekarang..masjid mane lagi..Masjid Kristal lah kan….haha..Masjid ni terletak di Taman Tamadun Islam, Pulau Wan Man berdekatan dengan Kuala Terangganu…sape2 yang nak pegi terengganu lps ni boleh lah ajak aku..aku jadi tourist guide…mwahahahhaa…jom saksikan gambar ni…adios…

4 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Cots,compo sume cun..cuma takde subjek je kat situ..kalau taruk awek ko ke mesti lagi cun,kekekeke..:) lagilah, tak cuup nih,hehe

    • tq cai…
      ciss siot je..
      ms² awek xde..
      hahhaha..
      tggu lps ni aku update lagi..

  2. eleh, takde awek konon..pandai ko simpan awk ko ek cots,kekekkee..

    • cissss ko cai…
      memandai je ko ek..
      t jgn lupe ajar aku ek..
      hahha


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

