ANAK BUAH AKU

April 6, 2009 at 3:38 pm | Posted in People | 10 Comments

Assalamualaikum  WBT buat sahabat² yang masih lagi diberi nikmat oleh Yang Maha Esa untuk hidup didunia ini..moga kalian sihat sejahtera hendaknya…Dah seminggu xjenguk blog ni..bukan ape, kesibukan tugas² hakiki dan ditambah pula dengan tugas² rencam menjadikan aku teramat sibuk…huhuhu..tp Alhamdulillah sumenye dapat diselesaikan satu persatu. Semalam baru sahaja berlalunye  Majlis Makan Malam & Penganugerahan Kolej Kelima yang diadakan di Berjaya Times Square Hotel & Convention Centre.

Oklah..aku bukan nak citer pasal makan malam,tapi pasal anak buah pertama aku. nama budak ni NURAINI RASYIQAH…anak akak aku. kitorang kat rumah panggil dia iqa je. senang n pendek…hehehhe..iqa lahir 5 hari sebelum raye aidilfitri tahun lepas..kalau la akak aku hold skit lagi..konpem lahir pada hari raye…mwahahahah…(aku dh stat merepek)…masa iqa lahir dulu aku xdpt shoot gmbr dia sebab aku kt Selangor.iqa kat terengganu..mcm mane nak shoot.lagipun aku jarang blk kg.huhu..skrg iqa dh besar.dh pandai hisap jari n paling penting pandai posing…xcaye??? korang tengok la gambar² ni…iqa versi black n white… 😀

nota kaki : comel kan anak buah aku..kekekeke…

10 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. comei sungoh anak buah ko..aihh,sume dah up gmbar anak buah ni,aku pun nak la..tapi anak buah aku kat kmpung..hehhe,btw..gmbar 1st tu aku suka moment manja dri dia..cuteeee

  2. mwahahaha…mmg comel aksi dia²…upload la kerul…t buleh wat outing shoot baby plk…ahaks…

  3. comelnyer iqa..
    dh lm xjmpa dia,dh beso dh yer..hehe.
    btw,muka dia xmcm mg pn la tp ad iras quik time gmbr dlm buai tu..
    hehe..

    • hahahhaa…
      mmg comey pon..
      ade la iras² aku…

  4. cot, updae2!! hahahah..best betul main ngan anak buah kan,hehe..tak sabar nak ada anak sendiri,kekeke

    • mmg best..
      aku rs kan cai..
      bile dh ade anak sendiri nnti mst,
      mst kt blog ko penuh dgn entry baby je..
      wakakakkakakkaa

  5. chumelnyer…………aku singgah ni…(^^)

    • thanks…
      bile korg nk reunion lg..
      hahhaha

  6. […] adalah Nuraini Rasyiqah @ Iqa..Anak buah pertama aku..hehe..Dulu aku ade ceritakan kisah iqa kat SINI…saje aku letak gambar dia sebab pada 25 september nanti, dia akan sambut hari kelahirannya […]

  7. […] pada 25 september 2009 bersamaan hari raya ke-5…kalau sape² nak tau pasal iqa ni, korang KLIK kat sini..korang layan dulu gambar² ni […]


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

