KEJOHANAN OLAHRAGA MASUM 2009

March 10, 2009 at 2:20 pm | Posted in Event | 13 Comments

Assalamualaikum buat semua yang mengikuti blog aku ni. moga kalian semua berada dala keadaan sihat hendaknya…kesempatan yang ada ni, aku nak share gambar² yang aku sempat shoot semasa Kejohanan Olahraga Masum 2009 yang berlangsung di Stadium UPM pada 7-8 mac 2009. Untuk pengetahuan semualah, kejohanan ni adalah acara tahunan MASUM atau nama panjangnye Majlis Sukan Universiti Malaysia. Aku bukan OP event ni pon tapi saje pg shoot suke2….mwahahahhaa..alang² dekat dgn kolej aku, so aku pegi jelah…Johan keseluruhan jatuh ke tangan UPM…TAHNIAH la UPM coz jadi johan…tapi universiti² lain ckp tak adil sbb?…..korang tau kenapa?…sbbnye sebahagian atlet UPM adalah atlet NEGARA….mwahahahhaaha….so korang sndiri la yang tentukan adil ke tak adil yek…special thanks to “yus pusat sukan upm” n “joey dari sam sport event”  coz byk ajar aku shoot untuk shoot sport event…. 😀 ni gambar² yang aku shoot….

 

gmbr last adlh atlet malaysia yang mewakili UPM iaitu Mohd Zafril Zuslaini…mwahahahahha

p/s : untuk gambar² lain, KLIK sini

13 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. bagus utk korang,develop web camni..punye susah ak nk tgk detik2 masum nie,kt paper bukan nk tunjuk sgt pown..teruk ak,atlit felda kne bantai ngan atlit malaysia..tp takpe,ak maju setapak..ehehhh
    keep it up..

  2. hello…nak gambar bagi acara 3000m berhalangan,ada x??klu ada upload dkt ym sy ek??ni jai_871226@yahoo.com.my…dont 4get ek…

  3. epy : xpe bro…jgn putus asa…event ni b’langsung kt upm, so alang2 dkt…aku shoot lah…thanks bro…

    jainas : insyaALLAH…nnti aku emel..

  4. waa cot..ni masa event kt upm ri tu ek..si zayd xpegi plak ek..dh abis ke,aku bz time tu..lau x dpt polow..btw,nice pic bro..

  5. kalo paki wide nih msti lawo ni cek..

  6. kerul : ha’ah.event ni la yg aku bgtaw tu…zayd xdtg.biz katenye..kekekkeke….dh abis dh..kalau ade event lg nnt aku bgtaw..buleh aku mnuntut ngn otai weding nih…thanks bro…

    aro : nok sponsor 10-20 ke….buleh je..wakakkakakak

  7. aduhhh rugi banget dong aku tak dtg..siut2.!!! ahhhh

  8. zayd : mmg rugi…kekkkekeke…nnti ade event lain aku bgtaw…kite pg shoot lah…hehe

    acaii : mmg ade. dorg wakil dari uia…hahah..cm siot je wakil dam aji…

  9. pergghh masum pun ada orang negro camtu..camne nak menang orang melayu kalau lawan camtu,kekekeke…aku pernah gak masuk masum dulu..main dam haji,hahahhahaha…nice shoot cot..

  10. compo cantek2….news content nih…huhuhu…cuma shadow tak fill jer…

  11. carit : thanks….bile nk g mnembak..

  12. haha…bagus2… lawa gambar… sok aku kawin dtang ambik gambar aku ye… freeeeeeeee……. kate kawan

  13. kencor : wahhh..dah pndai main tenet mber aku ni..kekekekeke…buleh je.ngn ko free..tp bini ko t akn byr..amacam???


Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

